- online képzések
- minőségirányítás
- cégünkről
- Kapcsolat
MIR (ISO 9001:2015), KIR (ISO 14001:2015), és MEBIR (45001:2018) belső auditoroknak, környezetvédelem, munkavédelem és minőségirányítási területen dolgozó munkatársaknak és vezetőiknek. A minőség iránt elkötelezett közép- és felső vezetőknek.
Amennyiben a részletesebben érdekli a tematika, küldje el elérhetőségeit az érdeklődök gombra kattintva!
A képzés minimum időtartama 24 óra (3 nap), elvégzéséhez egy legalább 21 napos időkeret áll rendelkezésre (a képző által meghatározott kezdési- és befejezési időponttal) egyéni időbeosztással.
Jelen képzéshez 6 óra ONLINE vagy személyes oktatói konzultáció kötelező !
Az online konzultáció mellett - igény esetén - lehetőséget biztosítunk személyes konzultációra is.
középfokú végzettség
„Integrált MIR, KIR,MEBIR belső auditor” oklevél
Általános szerződési feltételek, felnőttképzési szerződés
A Max Savaria Kft (9700 Szombathely, Jurisich Miklós utca 20., adószám:
11879837-2-18) felnőttképzési nyilvántartási száma: B/2020/005153
A KÉPZÉSEK LEBONYOLÍTÁSA
A minőségirányítási képzéseket a Max Savaria Kft (továbbiakban mint: képző) ONLINE vagy formában tartja meg.
A képzések tananyagának letöltésére csak ONLINE rendszerünkön keresztül van lehetőség. Minden képzés ONLINE indul. Az ONLINE képzéseinknél, a konzultáció formája elérhető Skype-on vagy személyesen (csak külön egyeztetés alapján).
A hallgató által az ONLINE jelentkezési lapon jóváhagyott adatok alapján, a képző a FAR rendszerben a jelentkezés aktiválását követő 3 munkanapon belül köteles lejelenteni a hallgatót.
A KÉPZÉSSEL KAPCSOLATOS FONTOS FOGALMAK
JELENTKEZÉS
A részletes képzési programban található képzésekre abban az esetben lehet jelentkezni, amennyiben a képzés státusza aktív. A jelentkezés megkezdése előtt a részletes képzési programban a kiválasztott képzés alatt található fontos információkat feltétlenül olvassa el, és győződjön meg arról, hogy az előfeltételeket maradéktalanul tudja teljesíteni.
ELŐFELTÉTELI KÖVETELMÉNYEK
A jelentkező vállalja, hogy az általa kiválasztott felnőttképzésre csak abban az esetben jelentkezik, ha a képző által megadott előfeltételi rendszernek megfelel. E körben a képző kiköti, hogy nem köteles vizsgálni azt a tényt sem, hogy a jelentkező minden esetben megfelel-e a képző által megadott előfeltételi rendszerben foglaltaknak. Az esetleges jogviták esetében a képző semmilyen nemű felelőséget nem vállal arra vonatkozóan, ha a jelentkező nem megfelelő képzésre jelentkezett vagy nem rendelkezett az előírt előfeltételekkel.
A jelentkezés csak ONLINE lehetséges. A jelentkezést a maxsavaria.hu weboldalon található jelentkezési lap kitöltésével és elküldésével lehet elindítani.
A JELENTKEZÉS MENETE
A megbízó/hallgató köteles a jelentkezésben megadott adatok változásait bejelenteni, amennyiben azok a képzés elindítása előtt változtak meg.
A Max Savaria Kft az adtatok változásait a képzés@maxsavaria.hu e-mail címre fogadja el.
A változás bejelentésekor a megbízó/hallgató köteles a nevét, és adószámát/adóazonosítóját megadni hivatkozásul.
Az ONLINE jelentkezési lap kitöltésével és elküldésével a megbízó/hallgató jelen általános képzési feltételeket és felnőttképzési szerződést magára nézve kötelezőnek tekinti és elfogadta. Más a megbízó/hallgató által megadott és szerződésben nem szabályozott feltételek esetében is a Max Savaria Kft jelen feltételeinek alkalmazása az irányadó.
A KÉPZÉSEK MENETE
Általános rendelkezések
Az aktív státuszban lévő képzésekre 1 fő is jelentkezhet, nincsen minimum csoportlétszám. A képzésre jelentkezőt a képzési díj megérkezéséig jelentkezőnek, a képzés díjának megérkezését követően hallgatónak hívjuk.
A képzések kezdési időtartama a képzés díjának a képző számlájára történt megérkezést követően 3 munkanapon belül nem lehetséges. A kezdés legkésőbbi időpontja a képzés díjának a képző számlájára történt megérkezést követő 8. nap.
A jelentkezés elfogadásának a visszaigazolását a jelentkező a weboldalon látja. A képzéssel kapcsolatos fontos tudnivalókról a hallgatóknak a jelentkezésben megadott e-mail címre írásban visszaigazolást küldünk.
Az ONLINE minőségirányítási képzések aktiválásához szükséges a fizetési feltételekről történő megállapodás, amely lehet díjbekérővel előre fizetés vagy felnőttképzési szerződési szerződéssel utólagos fizetés. Ezt követően a hallgató e-mailben / SMS-ben megkapja az ONLINE minőségirányítási képzés belépéshez szükséges ügyfélkapu jelszót, a képzés kezdési és befejezési időpontját, a hallgató azonosítási kódját és annak a képzésnek a nevét, amire jelentkezett. FONTOS, hogy a hallgató a képző által megadott befejezési határidőig a képzést befejezze, ellenkező esetben a képzésből kizárásra kerül!
A képzés megkezdését követően képző által megadott Skype felhasználót a hallgató köteles felvenni a partnerlistába. A Skype kapcsolat megléte elengedhetetlen feltétel, ellenkező esetben a képző nem tudja az ONLINE konzultációkat megfelelően elvégezni.
A képzés menete lépésről - lépésre
KÖTELEZŐ ONLINE/SZEMÉLYES KONZULTÁCIÓK FOLYAMATA
ONLINE vizsga menete és feltételei
FONTOS! Milyen estekben kerül kizárásra a hallgató a képzésből
Oklevél kiadása nem történik kizárás esetén. Kizárás esetén a képzés nem folytatható. A képzési folyamatot újra kell kezdeni. A képzés teljes díját újra be kell fizetni.
Képzés sikertelen
A képzés díja, fizetési és lemondási feltételek
A képzés teljes díját átutalással lehet kiegyenlíteni díjbekérő alapján 15 napos fizetési határidővel. Az ONLINE képzések aktiválásának feltétele a képzés teljes díjának a képző számlájára történő megérkezése. Az ettől eltérő fizetési igények vagy fizetési feltételek esetében a képző írásbeli engedélye és/vagy érvényes szerződés (felnőttképzési szerződés) megléte szükséges. A képzés díjának megérkezését követően küldi a képző a végleges számlát.
A képzés részvételi lemondását csak írásban a képzés megkezdése előtt fogadjuk el. Térítésmentesen lemondható vagy új időpontra áttehető a részvétel a képzés írásban megküldött megkezdési időpontja előtt legalább 8 naptári nappal.
Amennyiben a jelentkező a visszalépést a képzés megkezdése előtt legalább 8 naptári nappal írásban nem jelezte, akkor a képzés listaárának 50%-át számítjuk fel, a fennmaradó összeget megbízó/számlafizető számlájára 15 napon belül visszautalja a képző.
Személycsere a megbízó és a hallgató részéről is megoldható, amennyiben azt a képzés megkezdése előtt (első modul letöltése) legalább 2 munkanappal a megbízó/hallgató írásban jelzi a képző felé. A képzési ütemezés elnevezésű melléklet javítása ebben az esetben a megbízó részéről kötelező. A képzés megkezdését követően (első modul letöltése) a személycsere már nem lehetséges, a képzés második félnek át nem ruházható.
FONTOS! Egyes időszakos akciós vagy aktiválás–garanciával ellátott képzések esetében a képzési feltételek, lemondásai és fizetési feltételek (felnőttképzési szerződés esetén is) módosulhatnak, ezeket az adott akció, képzés esetében jelezzük.
EGYÜTTMŰKÖDÉS, GARANCIA
A szerződő felek megállapodnak, hogy a vitás kérdések tisztázásban együttműködnek. A képző minden tőle telhetőt megtesz a képzések minőségéért. Bárminemű nem megfelelőség esetén a hallgató illetve a megbízó panasszal élhet a képző felé, melyet a képző belső minőségirányítási rendszerében foglalt reklamációs eljárásnak megfelelően kivizsgál, és jogos igény esetében kártérítést biztosít. A kártérítés mértékének összege legfeljebb a hallgató képzésének összegéig terjedhet. További vitás kérdésekben a Ptk. az irányadó.
FONTOS! A hallgató felelősséget vállal arra, hogy a számára a képző által engedélyezett hallgatói felületet egyedül kezeli, az ONLINE modulzáró tesztet/teszteket, ONLINE záróvizsgát, ONLINE pótvizsgát egyedül, személyesen végzi.
TITOKTARTÁS, ADATVÉDELEM
A képző kijelenti, hogy az ONLINE jelentkezés során megadott információkat és adatokat kizárólag saját, belsős nyomonkövetési és adminisztrációs célokra használja. Azt más cégeknek, harmadik személynek- kivéve, ha arra törvény vagy jogszabály nem kötelezi – nem adja ki, és amennyiben erre külön felhatalmazást a jelentkező a jelentkezés során nem adott, marketing célokra sem használhatja. A képző a weboldalán – www.maxsavaria.hu - használt és egyéb levelezésből származó e-mail cím és jelszó felhasználó általi nem megfelelő kezeléséből származó károkért és visszaélésekért nem vállal felelősséget.
A képzés során a képző csak is a jogszabályokban előírt és a képzéshez mindenképpen szükséges adatokat kéri be a jelentkezőtől.
FONTOS! A hallgatót a jelen Általános szerződési feltételek elektronikus elfogadásával egyidejüleg titoktartási kötelezettség terheli az alábbiakkal kapcsolatban: a képző által ONLINE rendelkezésére bocsátott képzési anyagok – modulok -, prezentációk harmadik fél részére történő átadása, sokszorosítása/másolása büntetőjogi felelősséget von maga után!
FONTOS! A hallgató a személyes ügyfélkapu jelszavát és a hallgatói azonosító kódját harmadik félnek nem ruházhatja át, még a képzését kifizető megbízónak sem adhatja ki. Amennyiben a hallgató a hallgatói azonosító kódját és ügyfélkapu jelszavát nem tárolta kellő gondossággal, elvesztette vagy harmadik félnek szándékosan kiszolgáltat, az ebből erő minden kár a hallgató felelőssége, ezekben az esetekben a képző semmilyen nemű felelősséget nem vállal.
SZERZŐI JOGOK
FONTOS! A jelen Általános képzési feltételek is a képző jogos tulajdonát képezi, melynek másolása, sokszorosítása, publikálása szigorúan tilos.
FONTOS! A képzés során a hallgató számára, a használatra átengedett képzési anyagok (modulok), prezentációk a képző jogos és kizárólagos tulajdona.
A hallgató rendelkezésére bocsátott ONLINE képzési anyagok (modulok), hivatalos tananyagok megbízó/hallgató általi másolata, harmadik személynek történő kiadása, publikálása tilos.
Az ONLINE és SZEMÉLYES konzultációk tartalma nem rögzíthető semmilyen formában, nem sokszorosítható csak abban az esetben, ha arra a képző írásban külön engedélyt nem adott. Amennyiben a hallgató ezen kötelezettségeit megszegi büntetőjogi lépéseket von maga után.
EGYÉB ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
A képző kijelenti, hogy a külső-belső jogi szabályozások miatt a képzési feltételeket részben módosíthatja, melyről a jelentkezőket, hallgatókat, megbízókat előzetesen írásban tájékoztatja. Az aktuális feltételeket és változásokat a képző internetes oldala is tartalmazza – Lásd www.maxsavaria.hu, Általános szerződési feltételek. Jelen általános szerződési feltételeket egyéb külön a felnőttképzési szerződésben rögzített feltételekkel felülbírhatják. A képzőnek az oktató személyének akadályoztatása esetén, jogában áll új konzultációs időpontot kijelölni az oktatásra, illetve jogában áll elállni a képzéstől. Az elállás tényét a képző írásban köteles jelezni a megbízónak/hallgatónak. A képző általi elállás esetén a képző köteles 15 napon belül a képzés teljes összegét a megbízó/számlafizető számlájára visszafizetni.
GARANCIA
A képző a képzéseit a meghirdetett tematikák és feltételrendszerek, valamint az ügyfél igényeit is szem előtt tartva próbálja lebonyolítani. Amennyiben Ön mégis úgy érzi, hogy az igénybe vett képzéssel összefüggésben nem elégedett, írásbeli panasszal élhet.
A képzések során felmerülő esetleges problémák véleményünk szerint sokszor gyorsan és rugalmasan korrigálhatóak. Mivel a képző egyik fő tevékenysége a belső auditok során feltárt hiányosságok, hibák hatékony javítása, így garantáljuk az esetleges hibák, hiányosságok gyors javítását.
A hallgatók a képzést követően ONLINE hallgatói elégettséget tölthetnek ki. Ebben is lehetőség nyílik képzéseink több szempont szerinti értékelésére. Amennyiben folyamatos súlyos nem megfelelőségeket tapasztalunk, abban az esetben ezek eredetét kivizsgáljuk, és a képzési folyamtokra vonatkozó megelőzési és helyesbítési eljárásokban megkeressük ezekre a megoldást.
Amennyiben képzésünk szakmai színvonalával nem elégedett írásban panasszal is élhet munkatársunk felé, a képzés időtartama alatt is. A panaszát, kifogását két héten belül kivizsgáljuk és írásban értesítjük erről. Amennyiben panasza/kifogása megalapozott és elfogadtuk,
Ezek alapján:
TECHNIKAI FELTÉTELEK
A KÉPZÉSEK ELVÉGZÉSÉNEK IGAZOLÁSA
A képzést elvégzők, sikeres záróvizsga esetén oklevelet kapnak a képzési programban hivatkozott néven.
ÉRVÉNYESSÉG, ADATJOGI FELELŐSSÉG
A jelen Általános szerződési feltételek érvényesek 2020. december 01-től a képző által történő visszavonásig.
Az érvényességért és az adattartalomért felelős a képző a Max Savaria Kft!