Főoldal Online képzések EKÁER, vám és intrastat képzések Integrált MIR-KIR-MEBIR Belső auditor

Kombinált képzések

Integrált MIR-KIR-MEBIR Belső auditor

Kinek ajánljuk?

MIR (ISO 9001:2015), KIR (ISO 14001:2015), és MEBIR (45001:2018) belső auditoroknak, környezetvédelem, munkavédelem és minőségirányítási területen dolgozó munkatársaknak és vezetőiknek. A minőség iránt elkötelezett közép- és felső vezetőknek.

Témakörök/Tematika:

Amennyiben a részletesebben érdekli a tematika, küldje el elérhetőségeit az érdeklődök gombra kattintva!

Képzés időtartama:

A képzés minimum időtartama 24 óra (3 nap), elvégzéséhez egy legalább 21 napos időkeret áll rendelkezésre (a képző által meghatározott kezdési- és befejezési időponttal) egyéni időbeosztással.

Jelen képzéshez 6 óra ONLINE vagy személyes oktatói konzultáció kötelező !

Konzultációs lehetőségek

Az online konzultáció mellett - igény esetén - lehetőséget biztosítunk személyes konzultációra is.

A jelentkezés előfeltétele:

középfokú végzettség

Oklevél:

„Integrált MIR, KIR,MEBIR belső auditor” oklevél

Dokumentumok:

jelentkezek ajánlatot kérek

                      Általános szerződési feltételek, felnőttképzési szerződés

       A Max Savaria Kft (9700 Szombathely, Jurisich Miklós utca 20., adószám:

                    11879837-2-18) felnőttképzési nyilvántartási száma: B/2020/005153

 

A KÉPZÉSEK LEBONYOLÍTÁSA  

A minőségirányítási képzéseket a Max Savaria Kft (továbbiakban mint: képző) ONLINE vagy formában tartja meg.

A képzések tananyagának letöltésére csak ONLINE rendszerünkön keresztül van lehetőség. Minden képzés ONLINE indul. Az ONLINE képzéseinknél, a konzultáció formája elérhető Skype-on vagy személyesen (csak külön egyeztetés alapján).

A hallgató által az ONLINE jelentkezési lapon jóváhagyott adatok alapján, a képző a FAR rendszerben a jelentkezés aktiválását követő 3 munkanapon belül köteles lejelenteni a hallgatót.

A KÉPZÉSSEL KAPCSOLATOS FONTOS FOGALMAK

 JELENTKEZÉS

A részletes képzési programban található képzésekre abban az esetben lehet jelentkezni, amennyiben a képzés státusza aktív. A jelentkezés megkezdése előtt a részletes képzési programban a kiválasztott képzés alatt található fontos információkat feltétlenül olvassa el, és győződjön meg arról, hogy az előfeltételeket maradéktalanul tudja teljesíteni.

ELŐFELTÉTELI KÖVETELMÉNYEK

A jelentkező vállalja, hogy az általa kiválasztott felnőttképzésre csak abban az esetben jelentkezik, ha a képző által megadott előfeltételi rendszernek megfelel. E körben a képző kiköti, hogy nem köteles vizsgálni azt a tényt sem, hogy a jelentkező minden esetben megfelel-e a képző által megadott előfeltételi rendszerben foglaltaknak. Az esetleges jogviták esetében a képző semmilyen nemű felelőséget nem vállal arra vonatkozóan, ha a jelentkező nem megfelelő képzésre jelentkezett vagy nem rendelkezett az előírt előfeltételekkel.

A jelentkezés csak ONLINE lehetséges. A jelentkezést a maxsavaria.hu weboldalon található jelentkezési lap kitöltésével és elküldésével lehet elindítani.

A JELENTKEZÉS MENETE

 A megbízó/hallgató köteles a jelentkezésben megadott adatok változásait bejelenteni, amennyiben azok a képzés elindítása előtt változtak meg. 

A Max Savaria Kft az adtatok változásait a képzés@maxsavaria.hu e-mail címre fogadja el.

A változás bejelentésekor a megbízó/hallgató köteles a nevét, és adószámát/adóazonosítóját megadni hivatkozásul.

Az ONLINE jelentkezési lap kitöltésével és elküldésével a megbízó/hallgató jelen általános képzési feltételeket és felnőttképzési szerződést magára nézve kötelezőnek tekinti és elfogadta. Más a megbízó/hallgató által megadott és szerződésben nem szabályozott feltételek esetében is a Max Savaria Kft jelen feltételeinek alkalmazása az irányadó.

A KÉPZÉSEK MENETE

Általános rendelkezések 

Az aktív státuszban lévő képzésekre 1 fő is jelentkezhet, nincsen minimum csoportlétszám.  A képzésre jelentkezőt a képzési díj megérkezéséig jelentkezőnek, a képzés díjának megérkezését követően hallgatónak hívjuk. 

A képzések kezdési időtartama a képzés díjának a képző számlájára történt megérkezést követően 3 munkanapon belül nem lehetséges. A kezdés legkésőbbi időpontja a képzés díjának a képző számlájára történt megérkezést követő 8. nap.

A jelentkezés elfogadásának a visszaigazolását a jelentkező a weboldalon látja. A képzéssel kapcsolatos fontos tudnivalókról a hallgatóknak a jelentkezésben megadott e-mail címre írásban visszaigazolást küldünk.

Az ONLINE minőségirányítási képzések aktiválásához szükséges a fizetési feltételekről történő megállapodás, amely lehet díjbekérővel előre fizetés vagy felnőttképzési szerződési szerződéssel utólagos fizetés. Ezt követően a hallgató e-mailben / SMS-ben megkapja az ONLINE minőségirányítási képzés belépéshez szükséges ügyfélkapu jelszót, a képzés kezdési és befejezési időpontját, a hallgató azonosítási kódját és annak a képzésnek a nevét, amire jelentkezett. FONTOS, hogy a hallgató a képző által megadott befejezési határidőig a képzést befejezze, ellenkező esetben a képzésből kizárásra kerül!

A képzés megkezdését követően képző által megadott Skype felhasználót a hallgató köteles felvenni a partnerlistába. A Skype kapcsolat megléte elengedhetetlen feltétel, ellenkező esetben a képző nem tudja az ONLINE konzultációkat megfelelően elvégezni.

A képzés menete lépésről - lépésre

KÖTELEZŐ ONLINE/SZEMÉLYES KONZULTÁCIÓK FOLYAMATA   

ONLINE vizsga menete és feltételei  

FONTOS! Milyen estekben kerül kizárásra a hallgató a képzésből

Oklevél kiadása nem történik kizárás esetén. Kizárás esetén a képzés nem folytatható. A képzési folyamatot újra kell kezdeni. A képzés teljes díját újra be kell fizetni.

Képzés sikertelen

A képzés díja, fizetési és lemondási feltételek

A képzés teljes díját átutalással lehet kiegyenlíteni díjbekérő alapján 15 napos fizetési határidővel. Az ONLINE képzések aktiválásának feltétele a képzés teljes díjának a képző számlájára történő megérkezése. Az ettől eltérő fizetési igények vagy fizetési feltételek esetében a képző írásbeli engedélye és/vagy érvényes szerződés (felnőttképzési szerződés) megléte szükséges. A képzés díjának megérkezését követően küldi a képző a végleges számlát.

A képzés részvételi lemondását csak írásban a képzés megkezdése előtt fogadjuk el. Térítésmentesen lemondható vagy új időpontra áttehető a részvétel a képzés írásban megküldött megkezdési időpontja előtt legalább 8 naptári nappal.

Amennyiben a jelentkező a visszalépést a képzés megkezdése előtt legalább 8 naptári nappal írásban nem jelezte, akkor a képzés listaárának 50%-át számítjuk fel, a fennmaradó összeget megbízó/számlafizető számlájára 15 napon belül visszautalja a képző.

Személycsere a megbízó és a hallgató részéről is megoldható, amennyiben azt a képzés megkezdése előtt (első modul letöltése) legalább 2 munkanappal a megbízó/hallgató írásban jelzi a képző felé. A képzési ütemezés elnevezésű melléklet javítása ebben az esetben a megbízó részéről kötelező.  A képzés megkezdését követően (első modul letöltése) a személycsere már nem lehetséges, a képzés második félnek át nem ruházható.

FONTOS! Egyes időszakos akciós vagy aktiválás–garanciával ellátott képzések esetében a képzési feltételek, lemondásai és fizetési feltételek (felnőttképzési szerződés esetén is) módosulhatnak, ezeket az adott akció, képzés esetében jelezzük. 

EGYÜTTMŰKÖDÉS, GARANCIA

A szerződő felek megállapodnak, hogy a vitás kérdések tisztázásban együttműködnek. A képző minden tőle telhetőt megtesz a képzések minőségéért. Bárminemű nem megfelelőség esetén a hallgató illetve a megbízó panasszal élhet a képző felé, melyet a képző belső minőségirányítási rendszerében foglalt reklamációs eljárásnak megfelelően kivizsgál, és jogos igény esetében kártérítést biztosít. A kártérítés mértékének összege legfeljebb a hallgató képzésének összegéig terjedhet.  További vitás kérdésekben a Ptk. az irányadó.

FONTOS! A hallgató felelősséget vállal arra, hogy a számára a képző által engedélyezett hallgatói felületet egyedül kezeli, az ONLINE modulzáró tesztet/teszteket, ONLINE záróvizsgát, ONLINE pótvizsgát egyedül, személyesen végzi.

TITOKTARTÁS, ADATVÉDELEM

A képző kijelenti, hogy az ONLINE jelentkezés során megadott információkat és adatokat kizárólag saját, belsős nyomonkövetési és adminisztrációs célokra használja. Azt más cégeknek, harmadik személynek- kivéve, ha arra törvény vagy jogszabály nem kötelezi – nem adja ki, és amennyiben erre külön felhatalmazást a jelentkező a jelentkezés során nem adott, marketing célokra sem használhatja. A képző a weboldalán – www.maxsavaria.hu - használt és egyéb levelezésből származó e-mail cím és jelszó felhasználó általi nem megfelelő kezeléséből származó károkért és visszaélésekért nem vállal felelősséget.

A képzés során a képző csak is a jogszabályokban előírt és a képzéshez mindenképpen szükséges adatokat kéri be a jelentkezőtől.

FONTOS! A hallgatót a jelen Általános szerződési feltételek elektronikus elfogadásával egyidejüleg titoktartási kötelezettség terheli az alábbiakkal kapcsolatban: a képző által ONLINE rendelkezésére bocsátott képzési anyagok – modulok -, prezentációk harmadik fél részére történő átadása, sokszorosítása/másolása büntetőjogi felelősséget von maga után!

FONTOS! A hallgató a személyes ügyfélkapu jelszavát és a hallgatói azonosító kódját harmadik félnek nem ruházhatja át, még a képzését kifizető megbízónak sem adhatja ki. Amennyiben a hallgató a hallgatói azonosító kódját és ügyfélkapu jelszavát nem tárolta kellő gondossággal, elvesztette vagy harmadik félnek szándékosan kiszolgáltat, az ebből erő minden kár a hallgató felelőssége, ezekben az esetekben a képző semmilyen nemű felelősséget nem vállal.

SZERZŐI JOGOK

FONTOS! A jelen Általános képzési feltételek is a képző jogos tulajdonát képezi, melynek másolása, sokszorosítása, publikálása szigorúan tilos.

FONTOS! A képzés során a hallgató számára, a használatra átengedett képzési anyagok (modulok), prezentációk a képző jogos és kizárólagos tulajdona.

A hallgató rendelkezésére bocsátott ONLINE képzési anyagok (modulok), hivatalos tananyagok megbízó/hallgató általi másolata, harmadik személynek történő kiadása, publikálása tilos.

Az ONLINE és SZEMÉLYES konzultációk tartalma nem rögzíthető semmilyen formában, nem sokszorosítható csak abban az esetben, ha arra a képző írásban külön engedélyt nem adott. Amennyiben a hallgató ezen kötelezettségeit megszegi büntetőjogi lépéseket von maga után.

EGYÉB ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

A képző kijelenti, hogy a külső-belső jogi szabályozások miatt a képzési feltételeket részben módosíthatja, melyről a jelentkezőket, hallgatókat, megbízókat előzetesen írásban tájékoztatja. Az aktuális feltételeket és változásokat a képző internetes oldala is tartalmazza – Lásd www.maxsavaria.hu, Általános szerződési feltételek. Jelen általános szerződési feltételeket egyéb külön a felnőttképzési szerződésben rögzített feltételekkel felülbírhatják. A képzőnek az oktató személyének akadályoztatása esetén, jogában áll új konzultációs időpontot kijelölni az oktatásra, illetve jogában áll elállni a képzéstől. Az elállás tényét a képző írásban köteles jelezni a megbízónak/hallgatónak. A képző általi elállás esetén a képző köteles 15 napon belül a képzés teljes összegét a megbízó/számlafizető számlájára visszafizetni.  

GARANCIA

A képző a képzéseit a meghirdetett tematikák és feltételrendszerek, valamint az ügyfél igényeit is szem előtt tartva próbálja lebonyolítani. Amennyiben Ön mégis úgy érzi, hogy az igénybe vett képzéssel összefüggésben nem elégedett, írásbeli panasszal élhet.

A képzések során felmerülő esetleges problémák véleményünk szerint sokszor gyorsan és rugalmasan korrigálhatóak. Mivel a képző egyik fő tevékenysége a belső auditok során feltárt hiányosságok, hibák hatékony javítása, így garantáljuk az esetleges hibák, hiányosságok gyors javítását.

A hallgatók a képzést követően ONLINE hallgatói elégettséget tölthetnek ki. Ebben is lehetőség nyílik képzéseink több szempont szerinti értékelésére. Amennyiben folyamatos súlyos nem megfelelőségeket tapasztalunk, abban az esetben ezek eredetét kivizsgáljuk, és a képzési folyamtokra vonatkozó megelőzési és helyesbítési eljárásokban megkeressük ezekre a megoldást.

Amennyiben képzésünk szakmai színvonalával nem elégedett írásban panasszal is élhet munkatársunk felé, a képzés időtartama alatt is. A panaszát, kifogását két héten belül kivizsgáljuk és írásban értesítjük erről. Amennyiben panasza/kifogása megalapozott és elfogadtuk,

Ezek alapján:

TECHNIKAI FELTÉTELEK

A KÉPZÉSEK ELVÉGZÉSÉNEK IGAZOLÁSA

A képzést elvégzők, sikeres záróvizsga esetén oklevelet kapnak a képzési programban hivatkozott néven.

ÉRVÉNYESSÉG, ADATJOGI FELELŐSSÉG

A jelen Általános szerződési feltételek érvényesek 2020. december 01-től a képző által történő visszavonásig.

Az érvényességért és az adattartalomért felelős a képző a Max Savaria Kft!   

Általános képzési feltételek letöltése PDF-ben

Az inaktív képzések várható kezdéséről és kedvezményes csomagajánlatainkról, kérjük, érdeklődjön!

érdeklődök

Szeretne naprakész információkat kapni képzéseinkről?


Amennyiben nem kíván hírlevelt kapni iratkozzon le.